Somnium al Salaam

Verrassende kleuren, emotionele klanken en een diepgaande wens voor vrede. Dát is Somnium al Salaam/Droom van Vrede. Gerard Beljon componeerde speciaal voor Studium Chorale een muzikale brug tussen oost en west, tussen wij en zij, tussen toen en nu.

Laat u meevoeren door krachtige samenklanken en doorvoelde melodieën.

Somnium al Salaam gaat tijdens de Heiligsdomsvaart 2025 in première. Op 6 september tijdens de opening van het Heiligdomsvaartjaar is - als opmaat naar het volledige werk - een deel uit Somnium al Salaam te horen.

Uitvoerenden
Zang - Studium Chorale
Dirigent - Hans Leenders

Speeldatum en locatie opening Heiligdomsvaartjaar
vr 6 september 2024, 19.00 uur
Onze Lieve Vrouwebasiliek

Toegang is gratis, wel vragen wij u vriendelijk zich op te geven via: info@studiumchorale.nl.

*Na dit eerste deel van de opening zal het publiek - rond 19.45 uur - naar de Sint Servaasbasiliek begeleid worden voor deel twee van de aftrap van het Heiligdomsvaartjaar.

Speeldata en locaties Heiligdomsvaart
juni 2025