Symposium Muziek en Gezondheid

Vox Salutem

In samenwerking met de Stichting Culturele Educatie Maastricht, Brightlands Maastricht Health Campus en Vrienden van philharmonie zuidnederland organiseert Studium Chorale een symposium rond het thema Muziek & Gezondheid.

Hans Leenders, artistiek leider van Studium Chorale en Professor dr. em. Mark Reybrouck, Universiteit Leuven, presenteren het programma  Vox Salutem, een zoektocht naar de relatie tussen Muziek & Gezondheid met als thema de ‘Helende werking van muziek’ Onthaasten in onze vaak gestreste samenleving, zowel zakelijk als privé. Met muziek als een voorbeeldig harmoniemodel.

De krachtige werking van muziek genereert inspiratie en verbeelding op de werkplek bij het zoeken naar nieuwe kansen en uitdagingen; intern op de werkvloer met de medewerkers en extern in het ontwikkelen van nieuwe klantrelaties. Muziek draagt daarmee bij aan de vitaliteit van de medewerkers.

Dit kunnen de deelnemers aan den lijve ervaren tijdens de voordracht van Mark Reybrouck en de klinkende muziek van Studium Chorale: zien, horen, luisteren, ondergaan en participeren. Een totaalbelevenis die beklijft.

Doelgroep
Bedrijven, instellingen, particulieren, vrienden van Studium Chorale

Donderdag 29 november 2018 16:30-19:30 uur
16:30 uur ontvangst
17:00 uur lezing met muziek
18:30-19:30 uur nazit met drankje en hapje

St. Janskerk, Vrijthof 24, Maastricht

Deelname
De kosten voor deelname aan het symposium zijn € 47,50 per persoon. U bent zeker van uw deelname door overschrijving van dit bedrag op bankrekening NL61RABO0131346172 bij voorkeur voor 15 november. Met uw deelname ondersteunt u Studium Chorale in de realisatie van zijn toekomstplannen op het hoogste niveau.

Aanmelding en meer informatie
Belangstellenden kunnen zich aanmelden voor deelname aan dit symposium via een mail naar  studiumchorale.nl of door contact op te nemen met Mathieu Vermeulen, zakelijk leider Studium Chorale via 06-10804787.

fotoReybroeck[1].png
Mark Reybrouck