Jubileumconcert

Nagenieten van het jubileumconcert op 14 mei 2022

Wat hebben wij genoten! Allereerst natuurlijk van de Messe in e-Moll van Anton Bruckner die prachtig werd uitgevoerd door onze zangers, dirigent Hans Leenders en organist Marcel Verheggen. We zijn heel blij dat we dit met zovelen van jullie hebben mogen delen.

Daarnaast voelen we ons vereerd dat gedeputeerde Van Toorenburg een mooie speech gaf waarin ze ons complimenteerde met het werk dat Studium Chorale levert en waarin ze nog eens benoemde dat we tot de provinciale culturele basisinfrastructuur behoren, waardoor we een financiele ondersteuning krijgen die een groot deel van onze producties mogelijk maakt.
We zijn bovendien bijzonder trots dat onze zeer gewaardeerde oud-zakelijk leider Mathieu Vermeulen geëerd werd met De Trichter, voor zijn enorme verdienste ten behoeve van Studium Chorale. Hij kreeg deze onderscheiding uitgereikt door loco burgemeester Bert Jongen.

Na het concert was er tijd om te proosten op het jubileum. Samen met enkele genodigden werden er herinneringen opgehaald, gedachten uitgewisseld en het 50-jarig bestaan gevierd. Ook was er de kans om Mathieu persoonlijk te bedanken en te feliciteren.
Natuurlijk ontbrak Paula Hermans, mede-oprichter en echtgenote van oud-artistiek leider Eric Hermans, hierbij niet. Tenslotte zijn zij voor de helft van dit jubileum verantwoordelijk geweest voor het succes achter Studium Chorale.

Kortom, het was een fantastische avond!
Op naar de volgende 50...

14-5-22 I.jpeg
14-5-22 III.jpeg